joi, 16 august 2012

Astazi si acum

Astazi am sters toate articolele vechi. Asa o sa fie loc si pentru altceva nou. Nu am mai scris de ceva vreme. M-am oprit din scris, absorbit fiind de cautarile mele. As putea spune chiar fascinat. Si sa nu crezi ca fascinatia a scazut intre timp. Am cautat mereu raspunsuri pentru intrebarile:
   - cum sa fiu mai bun?
   - cum sa te ajut sa fii mai bun?
   - ce anume din ceea ce stiu te poate ajuta cu adevarat sa fii mai bun?



Ce inseamna pentru mine sa fiu mai bun?



Inseamna sa ma bucur zi de zi, ora de ora, secunda de secunda de ceea ce am. Asta fara "ajutoare" chimice si fara a trai intr-o lume paralela. Este vorba de o stare mentala insotita de claritate si prezenta in toate aspectele vietii personale.

Sa fii mai bun are legatura si cu modul in care devii un lider in grupul tau, si cum mananci, si cum te imbraci si cum vorbesti. Asta pentru ca esti o singura persoana si aceeasi personalitate ia deciziile si acasa si la servici sau la scoala, si la magazin ori la un gratar cu prietenii si pe plaja ori cand vorbesti cu fata care-ti place.


Am oare raspunsuri pentru toate situatiile?

In nici un caz. Chiar as fi ingrijorat daca as ajunge la concluzia ca le stiu pe toate. Sper doar sa am tovarasi pe drumul meu si sa gasesc raspunuri impreuna cu ei.




Niciun comentariu: